Default DNS CNAME zaznam

Tibor Pittich Tibor.Pittich at phuture.sk
Wed Oct 21 09:46:56 CEST 1998

Dna Tue, 20 Oct 1998 ste napisali:

>A to je receno kde?? Podle me i RFC lze k wildcardu pripojit libovolne
>zaznamy. Pravda obvykle se to pouziva pro MX zaznamy. BTW o replikaci mezi
zrejme by vam nezaskodilo si precitac dane rfc, ktore ma cislo rfc1357, kde sa
o inych ako MX wildcardoch nehovori. Potom je tu este na ukazku FAQ sendmailu,
kde na otazku: "Q4.1 -- Should I use a wildcard MX for my domain?" je hned
odpoved "If at all possible, no", pricom je popisane ako na to, ale vyslovene
to neodporucaju, vid: http://www.sendmail.org/faq/section4.html#4.1

>primary a secondary mate zrejme taky mirne zkreslenou predstavu, wildcardy se
>replikuji zcela v pohode a podle standardu.
>
>Ales Dryak

s pozdravom
--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich at phuture.sk
IRC	 : IRCnet (server irc.wu-wien.ac.at)
Nick	 : FuturE
HomePage : http://www.phuture.sk/future
/topic #linux
what is root-access, and can I install it on my isp? is there an rpm for it?