SMS na Paegas

Tomas Koci xkoct04 at vse.cz
Wed Oct 21 19:04:06 CEST 1998

>   Tak jeste jednou :

> tato sluzba je zdarma na kazdou verzi tarifu (na Twista asi ne)
> nemusite mit vubec nic zavedeneho, pokud chcete mit jeste svou
> E-mailovou adresu, klidne, jeji zavedeni stoji 50 Kc.
>  Ja mam svou E-mail zaveden na sve jmeno a maily mi chodi, pokud
> mi ale nekdo posle E-mail na cislo, tak nedojde. Netvrdte mi ze
> to je kvuli tomu ze nemuzu mit oboji, nebot to jde oboji a znam
> plno lidi kteri to tak maji a funguje jim to.
>  Pokud to nefunguje tak muzete psat adresu ve vsech moznych
> tvarech a nic vam neprijde ...

> [...]

Tak podruhe. Nechapu, jakou sluzbu myslis zdarma, ale zadna takova neni!!!
Aby se nechalo posilat SMS z e-mailu na telefon, MUSIS SI AKTIVOVAT MOBILNI
E-MAILOVOU ADRESU. To stoji 50 Kc + DPH za kazdy tvar adresy. Jsou dva:
+420603xxxxxx at sms.paegas.cz nebo jmeno.prijmeni at sms.paegas.cz a mohou byt
zavedeny oba. Dela se to poslanim SMS: "EMAIL ZAP" nebo "EMAIL ZAP jmeno.
prijmeni" (to druhe nevim presne) z mobilu na cislo 4616. Aktivujes-li si
obe dve, muze ti to chodit na tyhle 4 tvary adres:
     +420603xxxxxx at sms.paegas.cz
    00420603xxxxxx at sms.paegas.cz
            xxxxxx at sms.paegas.cz
    jmeno.prijmeni at sms.paegas.cz