Co z toho plyne? 1IP na dva stroje?

Marek Antos antos at lupa.cz
Sun Oct 25 09:27:13 CET 1998

> Jen ze Namodro asi(?) nejede na vyhrazene masine (nebo jde za 1 IP postavit
> 2 stroje?) a ze MIA to tady nejak (asi dobre, za zahranicni korunky)
> skoupila podobne jako CHS v oblasti PC zeleza skoupila dalsich 5 firem..

Anebo se M.I.A. venuje web-hostingu a na stejnem stroji, jako je Svet
Namodro, ma umistene i zakaznicke stranky. Na tom IMHO neni nic tak
moc divneho. Driv sice bylo zvykem resit vice WWW serveru na jednom
stroji pres IP aliasing, ale tenhle zpusob s vyuzitim HTTP/1.1 setri
IP adresy...

Zdravi,
  MA
Marek Antos                       ICQ: 13955905
Internet Info, s.r.o.

Muzete mi psat s hackami a carky, naladil jsem ISO Latin 2.