Sluzba ftpmail

Quentin Durward quentind at softhome.net
Tue Oct 27 19:39:04 CET 1998

>Pouzivam sluzbu ftpmail, ale znam malo URL, napriklad u nas zadne, ktere by
>tuto sluzbu podporovalo. /mam totiz jenom e-mail, nemam plnohodnotny pristup
>na inet/. Muzete mi nejakej kratsi seznamek ftpmaileru mailnout?

Oba predchozi prispevky byly nepouzitelne --- jednak vetsina serveru
v prvnim seznamu opravdu nefunguje, jednak sluzba gophermail at eunet.cz
je jiz asi mesic mimo provoz (BTW nevi nekdo proc?).

Doporucuji vyzadat si stranku http://www.geocities.com/CapitolHill/1236/servers.html
(treba tak, ze poslete e-mail na wwwmail at bnl.gov a v tele uvedete tuto URL).
Pokud to myslite s e-mailovym pristupem opravdu vazne, doporucuji
prihlasit se do konference ACCMAIL :

na adresu listserv at aol.com
body: subscribe ACCMAIL Moje Jmeno

pozor - konference je v anglictine a je velmi ziva (prumerne 20 mailu denne)

Jestli chcete blizsi informace, pripadne mate-li moznost otvirat
soubory Excel 97, poslete mi mail mimo konferenci - rad poslu
podrobnejsi a aktualni udaje.

Vas Odbornik Na E-mailovy Pristup (Sam Jsem Jej Nucen Vyuzivat)
Quentin Durward
quentind at softhome.net