Obtezujici maily

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Fri Oct 30 09:47:29 CET 1998

> Jeden z kolegu rozesila maily varujici pred virem, kdyz si prectu nejaky
> mail apod. /asi se jim rika spamy/, odkazujici se na nejakou znamou firmou
> /microsot, IBM/, ja se mu to marne snazim vymluvit, ale chybi mi argumenty,
> nedokazu to asi dobre vysvetlit. Muze mi nekdo tyto argumenty zdelit?

Prislovi pravi, ze nejhorsi je agilni blbec.

Vas pan kolega by se mel podivat treba na

http://www.symantec.com/avcenter/hoax.html

tam jsou zminovany tyto "virus hoaxes":

                          3b Trojan (alias PKZIP Virus)
                          AOL4Free Virus Hoax
                          Baby New Year Virus Hoax
                          BUDDYLST.ZIP
                          BUDSAVER.EXE
                          Death69
                          Deeyenda
                          E-Flu
                          FatCat Virus Hoax
                          Free Money
                          Ghost
                          Good Times
                          Hacky Birthday Virus Hoax
                          Hairy Palms Virus Hoax
                          Irina
                          Join the Crew
                          Londhouse Virus Hoax
                          Millenium Time Bomb
                          Penpal Greetings
                          Red Alert
                          Returned or Unable to Deliver
                          Time Bomb
                          Very Cool
                          Win a Holiday
                          World Domination Hoax

Vzajemne straseni se vymyslenymi viry je oblibena zabava BFU, nicmene
takove dopisy se celkem snadno daji odhalit: Je podezrele, kdyz se
napriklad varovny e-mail nezminuje o platforme (typ pocitace, druh
operacniho systemu, ev. druh software), kterou ma virus napadat.

Klidne panu kolegovi tuto odpoved predejte.

Petr Nachtmann