Jednoduchy Chat pro Win95 se zvukovou signalizaci

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed Sep 2 17:18:12 CEST 1998

> Nakonec jsem napsal BAT ktery proste ceka na vyskyt nejakeho souburku
> ve sdilenem adresari a pak zavola mnou kdysi v dobe 286 napsany
> houkaci programek, kterej kupodivu houka i ted (jelikoz merim cas
> citacem a ne smyckou)   a flag souburek zase smaze (fujtajbl at zije
> BillGatus a jeho pohunci :-/
>
> Uzivatele holt tuknou na ikonku BATu (pro kazdyho clovicka maj jednu)
> a pak teprv spustej chat program...fujtajxl...

Off-topic: To si uz muzete rovnou napsat vlastni chat pres sdileni souboru
s vlastnim houkanim. Kdysi jsem videl nejaky chat pro LAN, ktery cely
fungoval pomoci sdileni souboru, vyhodou byla prakticky absolutni
transparentnost: O nejake sitove ovladace a protokoly se
nikdo nemusel starat.

Petr Nachtmann