Modemove spojeni siti

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Sun Sep 13 18:33:42 CEST 1998

Vyzkouseny modem mam napr. USR Courier, ktery se da sehnat za slusnou cenu
a jeho spolehlivost je dost vysoka.
Neznackove modemy maji obvykle podporu pro pevnou linku velmi chabou a
nemusi to fungovat spolehlive.
Jinak se da samozrejmne pouzit vetsina znackovych modemu jako ZyXEL,
Motorola 326X, 3460 a dalsi. Tusim, ze Microcom ma nestandartni domlouvaci
sekvenci a ma problemy na pevne lince s modemy jinych vyrobcu...

Pavouk