Transparentnejsi proxy cache?

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Fri Sep 18 17:35:03 CEST 1998

> A jeste dotaz: Co je vlastne ulohou Cisco Cache Engine? Jen
>presmerovani dat, nebo i jejich ukladani? A jak si tento produkt stoji
>vykonnostne ve srovnani s jinymi systemy (squid, ...).

precetl jsem si u CISCu, ze jde o krabici v ktere je pocitac s
diskem(disky). Celka skatule se pripojuje k routeru (bez nej asi nelze
pouzit), ktery odchytava pakety a smeruje je misto na WWW na Cache
Engine. Tech muze byt u routeru nekolik (umi to neco jako hot swap atd).
Dokonce kdyz lehnou vsechny Cache Enginy, tak se to router dozvi a muze
se prepnout do direct rezimu, takze i po havarii cache je mozne se dal
divat po WWW.

Zdravi
D. Toman