Transparentni cache a mirrory

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Sun Sep 20 17:32:01 CEST 1998

> TENu, pokud se
> dost jedno. Pokud neco
>
> Do TENu, nebo TEN34-CZ?
>
> Pokud TEN34-CZ, tak ne vzdy a ne kazdemu. www.fh-wolfenbuettel.de je
> vyrazne(TM) rychlejsi mirror www.mysql.com nez mirror.opf.slu.cz. Cili
> mam dilema, pouzivat but primo www.mysql.com a doufat, ze to je
> v cache, nebo jit na fh-wolfenbuettel.
>
> Navic, nemusi jit vubec o veci, ktere taham casto -- takrka vse, co
> potrebuji casto je na ftp.fi.muni.cz (Linux, CPAN). Jde proste o velke
> veci, ktere potrebuji jednou za cas stahnout, abych nainstaloval novou
> [...]

Hloupy dotaz. Proc se neobratite na spravce jednotlivych archivu, ktere jsou
na TEN-34 CZ ? Nejsem si jist, kolik tenhle konkretni balik ma, ale paklize
jsou na peti mistech na TENu stejne veci, zcela urcite se najde i nejake to
misto pro mene atraktivni zdroje.
Pripada mi nepochopitelne, ze by neexistovala nejaka dohoda administratoru
jednotlivych mirroru o jejich obsahu. Takze staci kontaktovat toho Vaseho
... Paklize je Vam jasne, ze FTP server v Opave neni pripojen adekvatne
pozadavkum TENu, nemelo by nic branit tomu, aby se tyto data mirrorovala
jeste nekde jinde ...
Nekdy uprednostneni technicke cesty neni to nejlepsi a mezilidska komunikace
ji dokaze docela slusne nahradit :-)

								Michal