tracert pres proxy

Petr Novotny Petr.Novotny at antek.cz
Mon Sep 21 18:16:47 CEST 1998

> Windowsovy tracert pouziva ICMP, takze by stacilo povolit vsechny
> ICMP prislusneho druhu. Ale ani tak to podle mne nemusi fungovat na
> 100%.

To bude fungovat pokud maji stanice ve vnitrni siti adresy viditelne
z internetu. Pokud se provadi jeste nejaky masquerading, musel by
maskaradovaci stroj umet ICMP masquerading, coz myslim WinProxy neumi
(aspon verze, kterou jsem mel v ruce, to neumela). V Linuxovem
kernelu to je, ale pomerne novem (v 2.0.27 to nebylo, v 2.0.33 uz jo,
verze mezi jsem nevidel).

Jinak by nemusel byt problem (bezi-li na proxy serveru nejaky httpd -
treba IIS) vytvorit formular, ktery nacte jmeno stroje/IP adresu,
spusti skript, ktery zavola tracert a vypisuje vysledky jako http
stranku...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny at antek.cz