tracert pres proxy

bravenec at optimit.cz bravenec at optimit.cz
Tue Sep 22 13:31:54 CEST 1998

> Jo, jenze pak musite zajistit, ze vsechny Windowsy v lokalni siti byly
> radne opatchovane, jinak tam nejaky vtipalek posle zvenku sikovny ICMP a
> masina taky muze prestat komunikovat pod rukama.
>
> Ten firewall je tam prave proto, aby takove veci nesly (a neohrozovaly
> vnitrni sit). Prave kvuli tomu ma protokol ftp passive mode atd.

Ale to je hluboke, hluboke nedorozumeni. Ten firewall je tam mimo jine
prave od toho, aby vam nikdo ICMP pakety do vasi site neposilal, ale aby
se dalo takove pakety posilat ven.

Zalezi samozrejme na administratorovi, jak si funkci firewallu predstavuje
a jak dokaze sve predstavy ztvarnit v praxi.

Petr Bravenec