Prihlasovani pres WWW (Was: Manual k linuxu, prihlasovani)

David Sauer davids at orfinet.cz
Thu Apr 8 13:55:34 CEST 1999

    Jan> heslo. Klient si jmeno+heslo zapamatuje a pokud ho >bude server znovu chtit,
    Jan> posle ho, aniz by obtezoval uzivatele. V >php3 mam neco takoveho: (kostra
    Jan> kodu pro overeni pres Postgres)
    Jan> To by klidne slo tahleta vec, je to celkem dobre, ale puvodne jsem si
    Jan> predstavoval neco jako prihlasovani napriklad na email.seznam.cz,
    Jan> www.mageo.cz a podobne, ale asi mate pravdu, ze ta autorizace bude lepsi.
    Jan> Jak je to s kodovanim prenosu ?

Myslim, ze bude nutno pouzit nejake sifrovani. Ostatne
formulare se take posilaji v otevrenem tvaru.

   Jan> [... zkraceno...]

    Jan> To jiste problem neni, ale ja ho nejsem schopen dopsat, ponevadz PHP neumim
    Jan> (umim jen Pascal, C, trochu Perl). Ani nevim jak se ta autorizace aktivuje a
    Jan> podobne, tak moc zas tomu nerozumim.

V manualu k PHP jsou priklady. Celkem je to jednoduchy skriptovaci
jazyk. Pokud umite C a Perl, bude Vam pripadat velmi podobny.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids at orfinet.cz (mime compatible)