root na linux pres sit

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Wed Apr 21 11:07:41 CEST 1999

Michal Belicek wrote:

> To je presne co sem potreboval vedet. Jeste by me zajimalo kde to pripadne
> mohu povolit. Pro pouziti ssh asi potrebuju nejaky specialni klient? Nebo to
> umi i normalni telnet.exe z windows? A muzu nejak pouzit ssh s xwindows
> klientem (exceed)?

Ne - ssh umi (free) TeraTerm, ssh je do nej samostatny modul. Napsal ho
american, takze update je vzdy, kdyz jede nekam do zahranici - aby
neporusil U.S. zakony :-).
odkaz na ten SSH modul.

Samozrejme muzete ssh pro Win32 koupit (cca USD 100), pak muzete delat i
bezpecny tunel atd.

--
b.m.
Bohumil Michal