Modem hlasi obsazeno

Miroslav Renda renda at advico.odstranit.cz
Wed Apr 28 01:18:51 CEST 1999

DD,

omlouvam se za trochu off topic

uz u nekolikate instalace se mi stala nasl. vec.

Po korektni instalaci modemu do Win98 a vytoceni cisla
to hlasi obsazovaci ton. Nekdy se to podari proboxovat,
ale je to tak v 1 pripade z 7. Je to Microcom Deskport ext 56,
ustredna je v dejvicich, stara (cislo 312 xxxx). Zkousel jsem
to k nekolika ruznym poskytovatelum, a vysledek stejny.
Obsazenost modemu posk. vylucuji, soucasne jsem volal z druhe
linky na stejne cislo a vzdy to modem ISP korektne zvednul.

V ty firme maji dost zmatlany paralelky na ty linky...

Na stejny konfiguraci (modem, comp) jsem zkousel interni Askey s
podobnym vysledkem.

V minulosti se mi staval stejny problem pri volani z Vinohrad
na cesnet, modem US Rob, Courier v.Everything.

Dik za kazdy tip
MR