WinRoute, SSI, CGI, nahrada za WinRoute

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu Aug 5 10:52:43 CEST 1999

Jan Sembera (jsembera at atlas.cz) wrote:
: Dobry den,
: mam par dotazu:
:
: a) Pri pouziti WinRoute Lite se mi na pocitaci v siti (bez modemu) stava
: (pred zformatovanim to nedelalo), ze se nenatahne nejaka
: cast stranky - obrazek - nebo nekdy i stranka samotna. Kdyz dam reload,
: je vse v poradku. Ted jsem instaloval trosku jinou verzi W95 nez
: predtim. Muze to byt zpusobeno tim ?

Rekl bych ze to tim zpusobeno byt muze. Kdyz jsem WinRoute zkousel ja
tak jsem z pocitacu za nim nemohl stahovat velke soubory z pocitacu
pred nim na lokalni siti (10 Mbps ethernet). Zkousel jsem FTP, Sambu
a standardni sdileni disku ve windows. Vzdycky to nekde uprostred spadlo.
Kdyz jsem mel stesti tak po 200 MB, kdyz smulu tak po 10 MB. Ale
pretahnout 650 MB image na vypaleni na CD se nepodarilo nikdy.

: b) Muzu ze CGI skriptu jako odpoved odeslat i SSI prikazy ? Zpracuje je
: server?

Jaky server? Napr. Apache je nezpracuje.

: c) Nevi nekdo o nejakych zdrojich na CGI skripty na siti ?

Rekl bych ze vi. Ale ja to nejsem, pisu si je sam. :-)

: d) Nevi nekdo o nejakem programu, ktery pracuje jako WinRoute (tedy
: pocitac s winroutem se nastavi jako gateway a pak vsechno jede stejne
: jako by to bylo pripojeno primo) ? Pokud mozno free. Zatim jsem se
: setkal jen s programy, ktere se nastavovaly jako proxy a nefungovaly
: tedy se vsim.

Linux. Sam ho pouzivam na vice mistech a je naprosto bezproblemovy.
Umi toho mnohem vic nez WinRoute.

Leos Bitto