dvojita adresa

Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Thu Aug 26 09:55:16 CEST 1999

Hi

mam prihlasenu konferu o SGI
a kazdy mail mi chodi 2x
asi mam nejaku duplicitnu adretu
mohli by ste skontrolovat ci adresy

straka at elf.stuba.sk
straka at kesp.elf.stuba.sk
straka@*.kesp.elf.stuba.sk

sa tam nenachadzaju zaroven
a ak ano poprosil by som nechat len uzivatela s adresou
straka at kesp.elf.stuba.sk

dik
by

P.S:
tento mail som najskor poslal na listserv a tam ni to vyhubovalo
(samozrejme ako inak)
a preto ma napadlo ze niekto moze mat aj komplikacie a v FAQ
(aspon v tych co som naposledy cital ja)
neni popisane ako to riesit (ziadna adresa spravcu - cloveka)

Dufam ze toto je to spravne miesto kam sa s tym obratit.
--
  Ing. Peter Straka                                        TheBenO