Pevny datovy okruh

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Wed Dec 1 18:51:59 CET 1999

> Dobry den,
>
> potreboval bych poradit (nebo odkazat na nejaky zdroj informace) s
> konfiguraci modemu na pevnem datovm okruhu (28.8kb/s).
> Na predchazejici komutovane lince jsem pouzival na obou stranach modemy
> 3COM/US Robotics Sportster.
> Je vubec mozne stejne modemy pouzit i pro pevny okruh?

Na analogovou dvoudratovou pevnou linku je osvedceny USR Courier.
Retezec staci AT&F1&L1&W. DIP switchi nastavit jeden do Answer modu, druhy
do originate. Je take vhodne zakazat AT prikazy, +++ eject, ignorovani DTR
apod. Zvlaste pokud se modem pripojuje k Windows, ktere do modemu rady
kecaji. Dulezite!!! Musite modem konfigurovat pri terminalove rychlosti,
pri ktere pobezi potom v realnem provozu. Napr. 115200, nebo 57600.
Maximalni rychlost na lince je mozno dosahnout 33600.

Pavouk