off-line browsing - znovu

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Dec 2 09:02:59 CET 1999

Sorry, je to www.metaproducts.com a ne metacreations (nejak se mi to uz v
hlave plete). Ma to kolem pul mega. Ja pouzivam (moji osobni verzi primo od
autora, je uplne jina nez WD 2.x ktera je tam ke stazeni) Web Downloader
3.0 alpha build 46. Jen nektere servery se uz naucily vsechno co ma jako
http klient retezec "download" vyhazovat (treba bertelsmann.cz). Taky
nektere servery (nebo jejich spravci) nesnaseji dobre, pokud mate najednou
rozjeto vic nez 8 tasku (newton.cz), takze pak dostavate not found. Dokaze
vyuzit pasmo modemu tak, ze browserem si v dobe urputneho stahovani ani
neskrtnete. Taky provider muze zacit blaznit (zkusenost), kdyz v dobe
overovani velkeho mnozstvi dokumentu date 99 treba tasku najednou (modem to
dovoli, nebot overuje se jen datum dokumentu).

Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh at SEZNAM.CZ>