Cmuchal softu

Renda S. Hosek rsh at cspl.cz
Fri Dec 3 10:20:38 CET 1999

Radim Pipiska wrote:

> vice info najdete na:
>
> http://ova.comp.cz/frws/
>
> s pozdravem
> radimp

Omlouvam se za pozdni odpoved, byl jsem mimo....:)
Tohle by mohlo byt to, co jsem hledal. Zkusim a prip. zajemce budu
informovat o poznatcich...

jeste jednou diky

S pozdravem,
--

 Rene S. Hosek                      Network Administrator LAN,WAN
 e-mail: mailto:rsh at cspl.cz                      CSPL, a.s. Decin