off-line browsing - znovu

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Sun Dec 5 11:07:22 CET 1999

> pro Win32: www.metacreations.com, hledejte Offline Explorer, ten umi
> pracovat i s cookies, prochazi skripty a java applety, zvlada www i ftp, je
> nejlepe konfigurovatelny a ma nejvyssi moznosti (zvlaste pouzijete-li
> nedokumentovanou zmenu registru, ale tu se doctete na nize uvedenych URL,
> nebot je to vse dilo jednoho cloveka)
> nebo  Web Downloader http://www.saransk.sitek.net/pages/arny/
> nebo http://www.geocities.com/SiliconValley/Vista/2865/

> Dalsi moznosti je ten stahovaci agent od SW602.

> Pro Linux/unix hledejte wget.

Jasny, ale to jsou veci na STAHOVANI. Ja chci jen prochazet stranky, ktery
jsem navstivil. O tom Offline Exploreru teda nevim, takze je to treba to co
hledam.

P.S. to jsem porad ja Merlin (ten co psal puvodni prispevek), jenom mam
jinou adresu..

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>
 mobil: +420 603 924504