IE4 a Outlook

Petr Šobáň Petr.Soban at seznam.cz
Mon Dec 6 16:48:57 CET 1999

Pri instalaci IE5.0 a Outlook Express mi vse zustalo.
Jinak pro jistotu najit soubor *.wab skontrolovat zda je to
adresar a schovat, take najit slozky z Outloku a schovat.
Pokud by jste potom chtely obnovit puvodni, nainstalovat
spatky starou verzi vytvorit vsechny slozky a news skupiny
tak jak jsme mely - musi se vytvorit ve slozce soubory stejnych
jmen a potom je prepiseme tou zalohou.
Jinak pozor ruzne verze Outloku zapisuji slozky jinam at mame ty
aktualni.

e-mail: Petr.Soban at seznam.cz
 www.volny.cz/soban

èe¹tina vítána v UNICODE - UTF-8