FORM NA WEBU - poradte mi

Martin Koníček Martin.Konicek at atlas.cz
Sat Dec 11 10:18:18 CET 1999

Podle vaseho emailu jsem si vsiml, ze jste pripojen u volneho.
Pokud chcete tvorit formulare na nem zkuste toto:
http://www.volny.cz/cz/info/webspace/
Je tam navod jak pouzit CGI skript na odesilani formularu. Pokud chcete radu
jak cist prilozeny soubor je to dost snadne. Staci ho otevrit v Notepadu
nebo v necem jinem co cte cisty text.

jan hudoba <jhudoba at hotmail.com> pí¹e v diskusním
pøíspìvku:938967892.584232 at virtual.netlab.sk...