Reinstalace IE5 ... a WIN snadno a rychle

Jaros Martin Jaros at psp.cz
Mon Dec 13 11:29:18 CET 1999

	Moje reakce je v teto konferenci mirne OFF TOPIC, ale mohla by rade
lidi pomoci.

> Ahoj,
> co treba zkusit najit neco v registrech? WINDOWSy jsou standartni
> system, na ktery se musi jit nestandartnimi metodami :o). Nebo zkus
> zacit nejakou nizsi verzi IE a pak provest upgrade. No a to nejlepsi
> nakonec. Co treba Microsoft Hotline? Ale to jen v krajnim pripade :o)
>
> JoLa

	Pro snadne obnoveni instalace Windows 95/98 behem cca 5 min je mozne
pouzit program na adrese http://mujweb.cz/www/Mark_SaC . Nebude asi
vhodny pro kazdeho, ale snadno muzete obnovit instalaci WIN po
nejakem nezdarenem zasahu aniz byste museli davat 'format c:' a
instalovat WIN zcela znova. Podrobnosti na WWW.

								Jaros