off-line browsing - znovu

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Mon Dec 13 19:36:17 CET 1999

> No par stranek, ja jsem vypozoroval, ze takto offline nejdo prohlizet
> dynamicky
> generovane stranky, nebot jim vyprsela expirace. Tot muj nazor.

me se zase zda, ze je to uplne nahodne (coz je divne), protoze nektere
generovane funguji a zase treba nejdou staticke a naopak - jsem zmaten..

Asi se zadnu poohlizet po NetSonicovi - nekdo mi to tady doporucoval - a
uvidim, protoze me to uz opravdu zacina lezt na nervy.

 Martin Damasek
 <damasekm at iol.cz>
 mobil: +420 603 924504