Mate taky problemy s POSTem.CZ? - UPDATE!!

base tupost at volny.cz
Sat Dec 18 17:47:10 CET 1999

nerekl bych, ze postu prijde tento stav normalni, slysel jsem, ze se na
tom usilovne pracuje. slysel jsem to od cloveka, ktery preprogramovaval
seznam, na kterem se take pracuje. na seznamu byl pry problem v tom, ze
byl napsan zpusobem, ktery ne pocital s pretizenim a pridaninm dalsiho
serveru. v budoucnu az by server zacal byt pretizeny, tak see proste
prida dalsi pocitac a pojede se dal.
takze problemy by se meli v dohledne dobe vyresit.