I2k

Karel Fenz fenz at iweb.cz
Thu Dec 30 09:58:48 CET 1999

   Zdravim pritomne,

v zajmu objektivity musim dodat, ze tzv narodni varianta
cisla pro I2000 nezalezi ani tak na volbe providera jako na tom kolik
ma pristup. bodu  a KDE je ma  umisteny. SPT celkem
striktne predepsal, ze bodu musi byt jednak vic nez tricet, ale
hlavne, musi byt umisteny minimalne v mestech, ktere SPT urcil jako
"povinna".
 Podrobnosti na www.spt.cz, sluzby HOME

Karel Fenz

Karel Fenz           mail: fenz at iweb.cz