Internet 99

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue Feb 9 11:01:59 CET 1999

On Mon, 8 Feb 1999, Adam Hauner wrote:

> Pokud vim, tak ji jeste SPT TELECOM nezacal poskytovat - zdrzuji jak
> muzou.

Mozna to ani moc nevadi: kdyz si to spocitate, tak usetrite jen v noci pri
spojeni pres 20 minut. Jinak, diky sestavovacimu poplatku spis prodelate
nez usetrite. Naopak Vas provider se pekne prohne (dalsi linky a
poplatky), v dusledku toho bud zkrachuje nebo zdrazi, takze to stejne
zaplatite nakonec z vlastni kapsy :-(

Vypocty na toto tema se objevuji delsi dobu, pekne, vcetne grafu muzete
jsou na
http://pes.eunet.cz/cgi-bin/rb_getpriloha.pl?ostatni/1999/02/08/priloha19990208f3

- nejlepe ovsem z menu vcerejsiho Neviditelneho psa (tj. z 8.2.)

						Bohous
Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal