Spamy - asi bude peknej mazec

VajikFra at ipb.cz VajikFra at ipb.cz
Wed Feb 10 12:56:33 CET 1999

Preji dobry den,
u nas ve firme (nemusim zduraznovat jako) se velice casto vyskytujou spamy,
ktere asi nemusim nijak popisovat (odkazujou se na IBM, varujou ze smazou
disky vsech lidi v mem emailovem adresari apod.) - totalni hlouposti. Uz
jsem to nevydrzel a zareagoval jsem smerem odkud mail (spam) prisel, nebo
spise kdo ho siril (dejme tomu ze hodne vysoko). Bohuzel jsem narazil na
zed. No proste totalni prusvich a ja se jdu zitra zodpovidat. Napsal jsem at
uz nikdy nezsirujou podobne veci a ze to bude asi z neznalosit nebo
hlouposti. A ted mi hrozi v podstate vyhazov (vlastne i za tento mail).
Proto prosim o pomoc, vim ze to tu uz bylo, ale nemam vubec cas hledat v
archivu, tak mi prosim pomozte ziskat argumenty abych to mohl svym sefum
nejak vysvetlit.
Diky moc
Frantisek Vajik

vajikfra at ipb.cz