Spamy - asi bude peknej mazec

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed Feb 10 17:02:42 CET 1999

> u nas ve firme (nemusim zduraznovat jako) se velice casto vyskytujou spamy,
> ktere asi nemusim nijak popisovat (odkazujou se na IBM, varujou ze smazou
> disky vsech lidi v mem emailovem adresari apod.) - totalni hlouposti. Uz
> jsem to nevydrzel a zareagoval jsem smerem odkud mail (spam) prisel, nebo
> spise kdo ho siril (dejme tomu ze hodne vysoko). Bohuzel jsem narazil na
> zed. No proste totalni prusvich a ja se jdu zitra zodpovidat. Napsal jsem at

Psal o tom Neff na Neviditelnem psu, ten sloupek byl reprodukovan v
pondelnich Lidovych novinach. Shodou okolnosti podobny pripad se stal v
KB (blbci vsech zemi, spojte se!), takze jsem ten clanek vytrhl a dal
jednomu zanemu, ktery v KB pracuje a ktery mi obetave prinesl tu blbost
vytisknutou z podnikoveho e-mailu.

Incident v KB me mimochodem inspiroval k napsani

http://lupa.cz/komentare/ukaz.php3?k_id=300 (kde jsou i nejake linky na
nektere relevantni zdroje informaci o domnelych i skutecnych pocitacovych
virech), kterym byste se teoreticky mohl ohanet a svadet vsechno na me :-)

> uz nikdy nezsirujou podobne veci a ze to bude asi z neznalosit nebo

Prislovi pravi, ze nejhorsi je agilni blbec.

> hlouposti. A ted mi hrozi v podstate vyhazov (vlastne i za tento mail).
> Proto prosim o pomoc, vim ze to tu uz bylo, ale nemam vubec cas hledat v
> archivu, tak mi prosim pomozte ziskat argumenty abych to mohl svym sefum
> nejak vysvetlit.

Mohl byste prosim se eventualne rozepsat, jak jste s temi sefy dopadl?

Doufam, ze to skonci dobre, v opacnem pripade by mohl vyjit clanek "Obet
nepoucitelnych BFU".

PN