Internet 99

Ing. Daniel Polak nemo at hk.ipex.cz
Sun Feb 14 16:56:55 CET 1999

Pro zajimavost uvedu e-mail, ktery jsem obdrzel od sveho poskytovatele, od
Ipexu:

Vazeni zakaznici,

rada z Vas se nas jiz ptala, kdy zavedeme INTERNET 99. Protoze
vyhodnost tohoto tarifu zdaleka neni tak jasna, jak tvrdi Telecom,
pokusim se Vam ve strucnosti shrnout kdy se INTERNET 99 vyplati
a kdy ne.

U pripojeni kratsich nez 2 minuty zaplatite u I99 dvojnasobek
u pripojeni kratsich nez 8 minut v dobe od 7 do 19.00 hod nebo
kratsich nez 12 minut v dobe od 19 do 7.00 hod zaplatite prakticky
stejne u obou sazeb.

U delsich pripojeni je I99 vyhodnejsi.

Udelali jsme si statistiku vsech pripojeni vsech nasich zakazniku:
Pripojeni kratsi nez 2 minuty...........40%
Pripojeni kratsi nez 8 minut............72%
Pripojeni delsi pripojeni...............28%

Podle denni doby mnozstvi pripojeni podle casovych pasem I99
1 casove pasmo..........................69%
2 casove pasmo..........................17%
3 casove pasmo..........................14%

O tom, jak se Vy pripojujete se muzete presvedcit na adrese
www.xx,ipex.cz/icp (xx je zkratka mesta). Zde si kliknete na Registrace
a dalsi sluzby a v nasledujicim okne na Informace o pripojeni.

Promyslete si, zda mate zajem o INTERNET 99. Pokud ano, poslete
mail na adresu ano at ipex.cz, pokud ne, poslete mail na adresu ne at ipex.cz.
V pripade, ze byste chteli mit moznost pripojovat se za obe sazby, poslete
mail na adresu oba at ipex.cz. Bude to vsak pro nas znamenat podstatne
rozsireni poctu linek a modemu, coz se bude muset projevit i ve zvyseni
ceny Vaseho pripojeni.

Rozhodnuti je na Vas.

*** Pouzivejte hacky a carky - kodovani ISO 8859-2 ***
NEMO - realitni a komercni kancelar JUDr. L. Polaka
Safarikova 514, 500 02 Hradec Kralove 1, Czech Republic
Tel., fax: +420 49 5514904, mobil 0602 104324
http://www.hk.ipex.cz/nemo
news:199902141146.MAA73314 at ns.felk.cvut.cz...