Omezeni browseru - off topic

Jaros Martin Jaros at psp.cz
Tue Feb 16 14:03:30 CET 1999

	Dobry den,

mohl byste mi nekdo poradit jak v co nejvetsi mire znemoznit
uzivateli menit konfiguraci Internet Exploreru 3.02CZ.

Potrebujeme uvest do provozu informacni kiosek a potrebovali bychom
nakonfigurovat IE tak, aby ho bezni uzivatele nemohli shodit nebo
prekonfigurovat.

Parametr "-k" neni pro nase podminky prilis vhodny a v Internet
Explorer Administration Kitu se mi vhodne funkce nepodarilo najit.

	Odpovedi zasilejte mozna radeji primo na moji adresu.

       Dekuji za kazdou radu.      Jaros