IE 5.0 beta

Jan Sembera sembera at usa.net
Wed Feb 17 18:16:34 CET 1999

>V IE Options mam jako defaultni nastaven pro zpracovani HTML Front Page
Editor,
>pro newsy Outlook Express a pro postu ... nic mi to ani nenabidne. Dale,
kdyz v
>Expressu nastavim defautni pouziti, tak stabilne zustane pro news, ale pro
>e-mail zmacknu cudlik, nastavi se to a pri dalsim otevreni toho sameho
dialogu
>je to zase nezatrzene.
Tahle situace nastala u MSIE 4.0 zabudovanyho v WINDOWS 98, kdyz jsem
nainstaloval office s outlookem, kterej ho prepsal, a po odinstalaci officu
se
to nenapravilo zpet a outlook express jiz delal toto take. Jedinym lekem je
dat pryc office (pripadne outlook 98) a reinstalovat explorer (o registrovem
reseni nevim, nejsem zase takovy stoural)

Bye Jan Sembera, pracujici v nouzovem rezimu