Jak se pxipojit aby provoz byl levn}

Jan Kola jan.kola at iol.cz
Thu Feb 18 19:57:14 CET 1999

Jsem nezku¹ený nováèek, jsem pøipojen pøes telekom,je¹tì asi ne 99. Blí¾í se
konec mìsíce, uva¾uji, zda se nezmìnilo nìco, o èem nevím, a jak zlevnit
provoz. Díky za ka¾dou radu.Ètu tady samé odborné výrazy, které mi nic
neøíkají, ale mù¾ete je pou¾ít, nechám si je pøelo¾it. Hledám i zlevnìní
telefonie na vìt¹í vzdálenosti uvnitø èr. i ven.Ven mám Net2phone.   Dal
jsem si vyhledávání do disk. skupin
telekom, heslo telefonie, ale mezi asi 50000 skupinami taková není, nevím
zda to telekom necenzuruje. V tomto bodì jim není co vìøit. Je nìjaké jiné
pøipojení na diskus. skupiny?   Jan Kola   jan.kola at iol.cz     Ostrava