PPTP bez modemu

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Fri Feb 19 15:02:36 CET 1999

Pavel Jezek (pj at i.cz) wrote:
: Mate asi pravdu, ze pri pouziti PPTP protokolu neni treba modem.
: Implementace od MS je ale zrejme zavisla na dial-up pripojeni, protoze v
: ramci instalace PPTP se nainstaluje taky sluzba Remote Access Service a ta
: uz modem vyzaduje. Pokud ji pozdeji odstranim, neni moznost parametry PPTP
: spojeni konfigurovat.

Ze by to bylo az takhle zajimave? No, mozne to je. Ja jsem ze zvedavosti kdysi
zkousel PPTP rozebehnout a podarilo se mi to, ale je pravda ze u toho serveru
shodou okolnosti modem byl, i kdyz to PPTP pres nej nebezelo. Co vim ale urcite
je ze klient (windows 98) modem nemel.

Ted, kdyz uz jsem venoval spoustu casu pochopeni IP networkingu v Linuxu 2.2
me ale uz nikdo k pouzivani Windows NT jako routeru/firewallu nedokaze
presvedcit...

Leos Bitto