PPTP bez modemu

Pivonka, Pavel pivonka.pavel at skofin.cz
Fri Feb 19 17:27:23 CET 1999

Pro PPTP potrebujete RAS - nebo» klient se chová, jako by volal dial-up ale
ne po komutovane lince, ale po TCP/IP hotovem spojeni. Alespon nejaka sluzba
vam musi potvrdit hesla a vyrobit secure kanal.
Funkce je takova, ze nekde nainstalujete PPTP a RAS (resp. RRAS) a druha
strana se k nemu pripoji jako klient dial-up. V ramci lokalni site bych ale
doporucoval technologii ktera je popsana v prezentaci z konference Exchange
III - to je standartnejsi reseni.

    Pavel

Leos Bitto pí¹e ve zprávì <7ajptc$2pbt$1 at ns.felk.cvut.cz>.
>Pavel Jezek (pj at i.cz) wrote:
>: Mate asi pravdu, ze pri pouziti PPTP protokolu neni treba modem.
>: Implementace od MS je ale zrejme zavisla na dial-up pripojeni, protoze v
>: ramci instalace PPTP se nainstaluje taky sluzba Remote Access Service a
ta
>: uz modem vyzaduje. Pokud ji pozdeji odstranim, neni moznost parametry
PPTP