zjistit majitele dominy

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Tue Feb 23 19:04:35 CET 1999

On 17 Feb 99 at 7:57, Michal TALMAN wrote:

> majitele dom=E9ny?
>
> Nebo jednoduse na hledej.seznam.cz ........

    ... to uz v teto konferenci opravdu neni nikdo, kdo by dokazal
odpovedet, ze vsechny domeny (druhe urovne) jsou zaneseny v databazich RIPE
a ze v podstate autoritativni odpoved (protoze skutecne autoritativni ma jen
spravce domeny CZ) lze tedy ziskat bud pomoci 'whois' nebo dotazem
http://www.ripe.net/cgi-bin/whois?<adresa domeny>

    To jsme to tedy s odbornou konferenci dopracovali ...

                                                Dan

Dan Lukes            tel: +420 2 24102204, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz