check algoritm: ICO a rodne cislo

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue Jan 5 10:50:54 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Jaroslav Klaus wrote:

> BTW: O vydani RC muze pozadat i cizinec s povolenim k pobytu na
> uzemi CR (i kdyz to ten denni prirustek asi moc nezvedne).
>
> Vi nekdo, jak se v soucasne dobe konstruuje to triciferne cislo
> za lomitkem? Rekl bych, ze to nebude natvrdo uzakonene, ale
> pouze jako nejaka interni smernice CSU. Koukal jsem se ted na
> par RC z let prevazne 70-80 a ta cisla se pohybuji v dost velkem
> rozsahu na to, aby to bylo poradove cislo narozeni v danem dni.

Jednotlive matriky dostanou pridelene intervaly. Pokud nahodou se nekde v
jednom dni urodi prilis mnoho miminek, tak si vypujci ze sousedniho okresu
(a v teto praxi prave vznikaly duplicity, kdyz pujcili cislo sousedum a
pak ho pridelili jeste sami).

Takze zkusena matrikarka se podiva na rodne cislo a rekne: tyto deti se
vam narodily v Praze, ze?

						Bohous
Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz