stehovani off-topic, Was:Re: check algoritm: ICO a rodne cislo

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue Jan 5 17:54:21 CET 1999

>Nicmene, tento problem svym tematem do teto konference ale VUBEC nepatri
>(viz FAQ), takze by bylo zadouci se s nim odstehovat jinam.

Plne souhlasim. Dotaz a kvalifikovana odpoved by byly stacily.
Jenze k off-topic tematum si kazdy nejsnadneji prisadi. :-))

Zajimala by mne technicka stranka takoveho pripadneho stehovani.
Neni to poprve, co se rozjelo relativne zajimave off-topic tema.
Bud se samo rychle vycerpa, nebo se casem objevi vice ci mene ucinne
apely k zastaveni, odstehovani, ale kam s nim? Pokud existuje
patricna konference, je to otazka kazne a ochoty ucastniku se
tam eventuelne prihlasit, ale jak tam prenest celou historii debaty?
Nemam s tim prilis dobre zkusenosti.
Pokud tema nepatri nikam a neni dost silne na samostatnou existenci?
Zkousel jsem parkrat pretahnout diskusi do uzavrene skupiny, ze jsem
obeslal jen dosavadni aktivni diskutery, ale nevzpominam si, ze by se
to kdy ujalo. Mate s tim nekdo lepsi zkusenost?

Mozna by se dalo akceptovat, aby diskuse pokracovala v newsech, kde
thread koneckoncu nemusi sledovat, kdo nechce a tvrde vytlacovat off-topic
z emailovych konferenci. Snad by se dalo zaridit filtrem na brane
z newsu, a pripadne filtrem v listserveru, aby prispevky s domluvenym
oznacenim (napr.OFF-TOPIC, REKLAMA, INZERCE,aj.) zadavanym autorem,
(z newsu) do listu nepoustel.
Pripada mi to organizacne schudnejsi, nez aby spravce skoro-moderoval
tim, ze by do filtru operativne zarazoval subjecty, ktere se vymkly.

Martin Postulka