Konference o roku 2000

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Wed Jan 6 10:42:08 CET 1999

Dobry den,

nejak mi nenapadlo pozeptat se archivu konference net, zda
jiz u nas existuje nejaka konference venovana roku 2000...
Az jsem se z ohlasu dozvedel, ze jiz konference existuje.
Proto nepovazuji za vhodne dalsi podobnou konferenci zakladat.
Neposilejte prosim dalsi vyjadreni zajmu o novou konferenci,
prihlaste se do te jiz existujici.

Dekuji panu Dobiasovi za pripomenuti te existujici konference:

> From: Ladislav Dobias <L.Dobias at sh.cvut.cz>
> Nic nemusite zakladat, konference jiz existuje (a problem
> rodnych cisel se tam take probiral (ale nebylo tam ICO :-)))
>
> Dokonce to bylo anoncovano i v TETO konferenci 10.7.1997.
> Od te doby konference vzdy obcas ozije, obcas je mrtva
> (=nikdo nepise).
>
> Je na adrese listserv at dcit.cz, prihlasite se tam poslanim
> mailu s obsahem:
>   subscribe 2000-l vase at emailova.adresa
>
> (Prihlaste se, zatim tam opravdu moc mailu nechodi...)

A konecne se ozval i pan Krob primo z DCIT:

S pozdravem,
      Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298095
Praha 2, Czech Republic