Telnet

Petr Landa landa at oksystem.cz
Wed Jan 6 16:45:29 CET 1999

Hynek Med wrote:

> [...]

Novellove pouzivaji vlastni rozhrani pro TCP/IP v DOSu, ktere je odlisne
od toho s 'paket-driverovym' TCP/IP. Ve Windows jsou nastesti kompatibilni
s Winsock.

> Pokud je to Novellacke TCPIP, tak do nej myslim existuje Novellacky klient
> -- hledejte na ftp.novel.cz (resp. asi ftp.novell.com, na ftp.novell.cz
> je, jak tak koukam, jako tradicne jejich web :-) ..

Zkuste hledat TNVT220.EXE na support.novell.com. Je to onen DOS klient
Telnetu, ktery hledate. Mam pocit, ze neni zadarmo, byl soucasti
baliku LAN Workplace for DOS a taktez Novellskeho UNIXu - UNIXWARE.
Nicmene mozna se vam ho podari najit jako patch. Ma-li nekdo zbytecny
UNIXWARE z one doby...
Jeste lepsi by bylo, kdyby free verzi nad Novellskym TCP/IP
nekdo naprogramoval - zkusil bych se preptat Altavisty.

Petr Landa
E-mail: Mailto:landa at oksystem.cz