Help

Igor Bujna bujnaigor at tcioptics.cz
Tue Jan 12 07:23:24 CET 1999

> Mam, ale dalsi otazku.: Instaloval jsem na jednom PC(HW- Intel
> P100;RAM 16MB,...), kde po instalaci MS Office 97 dochazi
> ktomu, ze pri rozjeti Aplikace Word - novy dokument a psani
> cesky(ceska klavesnice, pismo Arial), ze misto pismena "z s
> hackem" napise "ž - ctverec", to je jen priklad dalsi pismeno "e s
> hackem" pise "i s carkou".. .
> Pote jsem zjistil, ze tyto chyby dela v Internet Exploreru verze 4.0,
> ale jen pri zobrazovani stranky,ale kdyz pisu adresu stranky ,
> zminene pismena napise dobre.
> Nevite nejakou radu , jak tohle spravit.Nenasel jsem chybu ani v
> [...]
Spravnou odpoved mi zodpovedeli po krkolomnem rozhovoru v
microsoft hotline, kde jsem se dozvedel, ze kdyz jsi instaluju
WIN95 OSR2.0(s podporou USB) tak porusuju autorska prava,
protoze tuto instalaci muze provest jenom OEM dodavatel.
No a stim ctvercem je to tak, ze je zaveden spatny ovladac VGA
karty--> skusil jsem spustit WIN95 ve VGA rezimu(nouzovy rezim )
a ono to tam fungovalo.
No nevim co si mam o tom vsem myslet?
asi tohle "To shut down" your system type "WIN".
Preji prijemne bootovani