Stazeni souboru

VajikFra at ipb.cz VajikFra at ipb.cz
Thu Jan 14 14:11:23 CET 1999

Dobry den,
Asi by se nenasel dobrovolnik, ktery by bez naroku na odmenu stahnul 26
megabajtovy souborek a e-mailem by mi ho nadvakrat poslal /13 MB a 13 MB/?
Jedna se o
ftp.gamers.org/pub/3daction/00archives/quake3arena/releases/q3arena.avi.
Muj neinteraktivni pristup k tomu nestaci a taky mam jenom 15 MB e-mailovou
schranku.
Nevite o nejakem zpusobu jak bych to pomoci neinteraktivniho pristupu na
Inet zvladnu sam. Klasicky ftpmailer to nedokaze, protoze si nejakym
zpusobem detekuje velikost moji e-mailove schranky? Za kazdou pomoc budu
vdecny.
Frantisek Vajik

vajikfra at ipb.cz