Sachy po mailu

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Sat Jan 16 13:58:51 CET 1999

On Sat, 16 Jan 1999, Petr Šobáň wrote:

> Vim ze kdesy na webu je primo sachovy klub kde se hraji
> sachy primo ale pokud vim tak tam chtely nejaky poplatek
> nevim nikdy jsem se o to nezajimal pouze jsem to nekde
> cetl.

Seznam asi 3-4 internetovych sachovych klubu je, pokud se dobre
pamatuji, uveden v manulaovych strankach toho xboard, ktery uz tu
uvadel Hanus Adler. Nektere jsou i zdarma. Komunikace je ale po
primem IP spojeni (nepamatuji se jake presne). Vice ale v tech
manpages (ja je tu ted nemam).

Podle toho co zkousel jeden kamarad, tak pry je uroven hracu
pomerne vysoka (pekne si s nim pohravali :-) ).

Jarda Klaus