Primarni NTP Intranet server

Pavel ČERNOTA pcernota at synergy-vs.cz
Mon Jan 18 07:43:28 CET 1999

Dobry den,

chtel bych na Intranetu, ktery nema zadnou vazbu na Internet vybudovat primarni NTP server s cilem sjednotit cas na ruznorodych vypocetnich a komunikacnich prostredcich. Nejde mi o prehnanou presnost, sjednoceni postaci v radu nekolika stovek milisekund.

Uvazuji bud o specializovanem (v podstate plug and play) HW NTP serveru, ktery se synchronizuje na ext. zdroj casu pres GPS nebo DFC77, popr. o NTP serveru na bazi PC a Linuxu (Red Hat), jehoz vnitrni hodiny by byly opet synchronizovany externe pres GPS nebo DFC77.

Muze mi nekdo poskytnout tipy na osvedcena zarizeni pro oba pripady - dostupne v CR ?

Dekuji.

S pozdravem,

Pavel ČERNOTA,
SYNERGY Vsetín