Sachy po mailu

Jiri Cihak J_CIHAK at pha.pvtnet.cz
Mon Jan 18 18:19:03 CET 1999

V pripade ze pesec odkryje krale a ten by pak byl v sachu.

Eugene Svoboda pí¹e ve zprávì <369F4C17.75FD at isc-queens.co.uk>.

Petr ©obáò wrote:

> Sachy jdou hrat uplne normalne napisi tah a poslu ho normalne
> jako postou kdyz se hraje korespondencni sach, dama by mela jit
> taky akorat se musime domluvit jak budeme zadavat souradnice.

No to se da, ale programy existuji kde se mohou dva lide (a i vice)
spojit a hrad sachy jakoby normalne u jednoho stolu.
Jeden takovy program mam - ale bohuzel nefungovaje pres WEB ale pouze na
prime telefonicke spojeni (coz by se dalo umoznit pres WEB s dalsim
programem)!

A kdyz uz na tema sachu -
podle pravidel - Muze pesak(Bp) VZDY! z 2 > 4 (kdyz je volna)  nebo
existuje nejaka vyjimka??
Mam rozehranou hru s pocitackou a ta mi tvrdi ze muj posun je nelegalni!
Nechci pripustit, ze to ta pocitacka vi lepe nez ja!

O nic nejde, rad se poucim