Primarni NTP Intranet server

Michael Macek mc at macek.cz
Mon Jan 18 22:46:37 CET 1999

On Mon, 18 Jan 1999, Petr Soucek wrote:
> 200ms - tak jak je modulovan signal DCF77. Cena je tak 1000 - 2000 Kc. V
> pripade dobreho prijmu je presnost do 10 ms.
>
> Reseni pres GPS je take mozne, je ale citelne drazsi - tipuji tak nejmin
> 25000 Kc.

Pokud jste schopen dat dohromady prevodnik TTL <-> RS232C (velmi
jednoduchy), pak jsou velmi zajimave (i cenove) Motorola Oncore prijmace
(pokud se dobre pamatuji, tak to bylo nejakych 6-10 kKc bez DPH podle
modelu).

Zkousel jsem to na Linuxu s XNTPD s podporou NMEA protokolu a chodilo OK.
Jediny problem na ktery jsem narazil, bylo urceni delky zpozdeni prichodu
casove informace do XNTPD.

Zdravi
Michael Macek