Primarni NTP Intranet server

Petr Soucek petr at ryston.cz
Tue Jan 19 12:51:52 CET 1999

Michael Macek wrote:

> Pokud jste schopen dat dohromady prevodnik TTL <-> RS232C (velmi
> jednoduchy), pak jsou velmi zajimave (i cenove) Motorola Oncore prijmace
> (pokud se dobre pamatuji, tak to bylo nejakych 6-10 kKc bez DPH podle
> modelu).

RIPE pro svuj projekt pouziva stratum 1 servery postavene na Motorola
Oncore prijimacich s ubastlenou destickou do PC. Pekne obrazky i odkazy
jsou na http://www.ripe.net/test-traffic/Misc/ , pripadne
http://www.ripe.net/test-traffic/links.html .

Jednen takovy prijimac ma i Cesnet na TENu, jenom jim zrovna nefunguje.

> Zkousel jsem to na Linuxu s XNTPD s podporou NMEA protokolu a chodilo OK.
> Jediny problem na ktery jsem narazil, bylo urceni delky zpozdeni prichodu
> casove informace do XNTPD.

Asi nejjednodussi je porovnani s jinym spolehlivym casovym zdrojem.

Zdravi

Petr Soucek