No subject

Igor Bujna bujna at tcioptics.cz
Mon Jan 25 07:54:12 CET 1999

> Vlastnim Linux Red Hat 5.0 a po rozjeti man nokonfigurovano lo a
> eth0.
> Nemam nikde nastaveno(.etc/sysconfig/network) nasteven
> GATEWAY ani GATEWAYDEV, i v scriptu /sbin/ifup man
> vyhozeno routovan--> default.
> Ale stale se mi po restartu vzdy po route -n vypise route default
> pres gw IP 192.168.1.1a eth0.
> I kdyz tohle vyhodim a po pripojeni do site se mi naroutuje jako
> defaul ppp0, tak stejne kdyz dam traceroute treba nekde do
> internetu(i IP adresu) tak mi stejne jede pres kartu eth0.
> [...]
Zjistil jsem, ze chyba je v tom ,kdyz nabootuji linux a rozjedu ppp0,
tak v routovaci tabulce mam default gw na ppp0,ale masquerada
stejne nejede.Po dlohe komplikaci jsem zjistil , ze pomuze restart
routed daemonu, ale v routovaci tabulce je default i na eth0 a kdyz
touhle zrusim maskarada jede.Nevite v cem by tohle mohlo byt.
Nemam nastavenej zadnej default gateway.
DIK

    With regards
                          Igor Bujna

    Meopta-optika, a.s.
    member of the TCI group
    E-mail: bujna at tcioptics.cz
    tel.: +420-641-24 2619 , 2621(answering machine)
    fax.: +420-641-206579