Kniha o sendmailu - kde koupit?

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Mon Jan 25 10:11:28 CET 1999

On Mon, 25 Jan 1999, Tom Mueller wrote:

>Date: Mon, 25 Jan 1999 09:33:18 +0100
>From: Tom Mueller <tom at cnb.cz>
>To: net at cs.felk.cvut.cz
>Subject: Re: No subject

>Napr. v Starman Bohemia: http://www.starman.net
>--

	Zkuste take www.intes.cz (intes at intex.cz - odpovidaji rychle a
ochotne). Starman je mnohem drazsi (desitky procent), pokud jste
ochoten mesic pockat, tak u Intesu se plati jen prepoctena cena z cizi
meny + 5% DPH. Dokonce mi to dodali az do zamestnani.

	Honza Pechanec.

>Tom Mueller

      Jan PECHANEC, Computing center, Czech Technical University
               Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic
          tel: +420 2 2435 2969 | email: pechy at hp735.cvut.cz
         fax: +420 2 24310271  | http://akat.civ.cvut.cz/pechy