Linux opet pomalejsi nez NT? Re: PHP

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Thu Jul 1 02:11:40 CEST 1999

   From: "VP" <vpetr at bigfoot.com>
   Date: Wed, 30 Jun 1999 17:26:57 +0200

Zdravim,

   > na http://betanews.microsoft.com/ je na prvni pohled W2KAS

   > Connecting to host betanews.microsoft.com...Connected
   > 200 NNTP Service Microsoft(R) Internet Services 5.00 Version: 5.0.2068.0 Posting Allowed

Vas pohled bych opravdu chtel mit (ale pravdepodobne bych jej pouzival k
necemu jinemu a to zvlaste ted v lete :-)) - existuji mnohem sofistikovanejsi
metody zjisteni operacniho systemu a ani o tech se neda rici, ze by byly
naprosto presne. Napr. jiz zminovany nmap (testovani TCP stacku)...

BTW - Podivejte se (ale pouze prvnim pohledem) na muj pocitac:

SnowWhite:/home/pavel$ telnet localhost 119
Trying 127.0.0.1...
Connected to SnowWhite.inet.cz.
Escape character is '^]'.
200 NNTP Service Microsoft(R) Internet Services 5.01 Version: 5.0.2068.0 Posting Allowed
SnowWhite:/home/pavel$

No vidite, mam dokonce jeste novejsi verzi... a presto:

SnowWhite:/home/pavel$ uname -sr
Linux 2.3.8
SnowWhite:/home/pavel$

(ale to je az ten druhy, Vam skryty pohled...).

P.S. Nevim cim to, ale zda se mi, ze jsem dnes odpovedel do teto konference na
dva nesmyslne dopisy!
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik at inet.cz